Tuesday, June 26, 2007

سمكه..في جوانتنامو..3

Saturday, April 21, 2007

سمكه..في جوانتنامو..3


القصه من الأول لو مكنتش متابع
...



طبيخ!...مش قادره...:"(....ريحة الطبيخ مليا خياشيمي...انا حاسّه اني في حوض المطبخ مش في حوض سمك...:(........
انا روحت اتنيلت جوه الحوض و قاعده في حالي بداوي في كرامتي بعد الوحش الصغير ما قرف مني....شفته من بعيد بيجري كدا و بيزعق......أخوياااااااااااااااااااا وقعد يحكيله....طبعا اخوه قال للوحشه الكبيره اللي جت مع الوحش اياه فضربته...اه والله....:):):):):)......انا عيني دمعت من الفرحه...انا المشهد ده اجمل مشهد شفته في البيت ده... لقيت الوحش اخوه جي عليه...و مكلمنيش.....كتّف الحوض و خده جوه على المطبخ......هياكلوني :"(...هياكلوني عشان الوحش الصغير اضرب....لقيته جاب كوبايه من حوض الغسيل...و قام جايب مغرفه...و...و....دبّها في الحوض...ثواني و لقيت نفسي بّره و رماني في الكوبايه...مش دي المشكله...المشكله يا جماعه ان المغرفه كان فيها بواقي حاجه حمرا..انا قلت ده دم السمكه زميلتي..بس لما شالني بيها اكتشفت...ان ده طبيخ.....طبيخ لازق بقاله كام يوم...من يوم ما الوحشه اللي بتيجي تنضف عند الوحوش دول ما جت اخر مرّه-حتى الوحوش طبقات:"(-...وانا لجل حظّي...خياشيمي لزقت في الصلصه دي..:(...انا قلت ثواني و هتعدي..
لقيت الوحش جيه خد الحوض و قام مغرقه صابون...وهاتك يا غسيل...بجد ايه الذمه ديه..بس انا كان نفسي اقوله ان انا اللي اترميت برّه مش الحوض...المهم غسله في نص ساعه كنت انا خلاص حسيت اني حتة لحمه في طبق بسلّه...انا قلت هيعمل معايا الواجب بقى و ياخدني فومّين...لقيته جاب الحوض مليان ميه...وقام شايلني بنفس المغرفه تاني....:(..بس المره دي صفّى الميه من المغرفه...لحسن مية الحوض تضايق..:(...و من ساعتها و اي حد يعدي جنبي...يقول اي ده.............في طبيخ ضارب هنا ...اهيء اهيء.....ده حتى مكلفش نفسه يحط البتاعه اللي بيشيلوا بيها الكلور من الميّه....لحد ما جلدي خلاص.....اتهرى.. و بقى شكلي يقرف :"(....وحووووووش

No comments: